Veelgestelde vragen
Photobooths & Videobooth
Wanneer is mijn reservering definitief?
- Je plaatst een reservering.
- Wij nemen binnen 24 uur telefonisch contact op om de reservering te bespreken.
- Je ontvangt een betaalverzoek.
- Je ontvangt een bevestiging zodra de betaling is ontvangen.
Bij ontvangst van de betaling is de reservering definitief.
Kan ik nog annuleren?
Bij annuleren:
- Tot 72 uur vóór aanvang van de boeking krijg je het volledige huurbedrag terug.
- Vanaf 72 uur tot 24 uur vóór aanvang van de boeking krijg je 50% van het huurbedrag terug.
- Vanaf 24 uur voor de boeking is het huurbedrag niet restitueerbaar.
Op welke manieren kan ik betalen?
- iDEAL
- Bankoverschrijving
Komen er extra kosten bij een last-minute boeking ?
- Voor een last-minute boeking waarvan het evenement binnen 72 uur zal plaatsvinden brengen wij 10% extra kosten in rekening.
Wanneer moet ik betalen bij een last-minute boeking?
- Last-minute boekingen worden alleen telefonisch geaccepteerd. Bij wederzijds akkoord ontvang je een betaalverzoek voor het huurbedrag. Deze dient direct betaald te worden.
Mag je de photobooth ook buiten gebruiken?
- Alleen in overleg met Booth Brothers.
Is de aanwezigheid van een Booth Brother medewerker verplicht?
- Dit verschilt per boeking en wordt per photobooth vermeld op de website. Onze medewerkers zijn normaliter aanwezig of staan stand-by. Indien je geen medewerker aanwezig wilt op je evenement, dien je een borgsom te betalen. De hoogte van de borgsom wordt besproken bij de reservering.