Veelgestelde vragen

Photobooths & Videobooth

Wanneer is mijn reservering definitief?

  • Je plaatst een reservering.
  • Wij nemen binnen 24 uur telefonisch contact op om de reservering te bespreken.
  • Je ontvangt een betaalverzoek.
  • Je ontvangt een bevestiging zodra de betaling is ontvangen.
    Bij ontvangst van de betaling is de reservering definitief.

Kan ik nog annuleren?

Bij annuleren:

  • Tot 72 uur vóór aanvang van de boeking krijg je het volledige huurbedrag terug.
  • Vanaf 72 uur tot 24 uur vóór aanvang van de boeking krijg je 50% van het huurbedrag terug.
  • Vanaf 24 uur voor de boeking is het huurbedrag niet restitueerbaar. 

Op welke manieren kan ik betalen?

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving

Komen er extra kosten bij een last-minute boeking ?

  • Voor een last-minute boeking waarvan het evenement binnen 72 uur zal plaatsvinden brengen wij 10% extra kosten in rekening. 

Wanneer moet ik betalen bij een last-minute boeking?

  • Last-minute boekingen worden alleen telefonisch geaccepteerd. Bij wederzijds akkoord ontvang je een betaalverzoek voor het huurbedrag. Deze dient direct betaald te worden. 

Mag je de photobooth ook buiten gebruiken?

  • Alleen in overleg met Booth Brothers.

Is de aanwezigheid van een Booth Brother medewerker verplicht?

  • Dit verschilt per boeking en wordt per photobooth vermeld op de website. Onze medewerkers zijn normaliter aanwezig of staan stand-by. Indien je geen medewerker aanwezig wilt op je evenement, dien je een borgsom te betalen. De hoogte van de borgsom wordt besproken bij de reservering. 

Springkussens & Party Artikelen

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bezorgen bij bestellingen vanaf €60,-.
Binnen Rotterdam €25,-.
Buiten Rotterdam bezorgen we voor €0,60 per km, de afstand wordt 2 keer gereden en berekend.

Wat is de eventuele waarborgsom indien ik een springkussen en/of attractie huur?

Bij bezorging wordt GEEN waarborgsom berekend.
De waarborgsom bij afhalen ligt tussen de €25,- en €100,- per springkussen, attractie of product en dient vooraf te worden voldaan.

Na het retourneren van het gehuurde wordt de waarborgsom (uiterlijk binnen een week) geretourneerd. Uiteraard onder de voorwaarde dat het gehuurde in dezelfde staat verkeerd als toen je het hebt ontvangen. Eventuele schade of extra schoonmaakkosten aan het gehuurde zullen met de waarborgsom worden verrekend!

Dien ik het springkussen en/of attractie zelf te reinigen na het gebruik?

Wij leveren onze springkussens en/of attracties schoon en gebruiksklaar af. Het dient echter wel bezemschoon en droog geretourneerd te worden. 

Wat zijn de regels bij het gebruik van Springkussens en/of Attracties?

  • Gebruik uitsluitend onder toezicht van een volwassene
  • Schoenen uit
  • Geen eten/drinken
  • Geen ballonnen 
  • Geen confetti/slingers
  • Niet klimmen op de randen
  • Geen scherpe voorwerpen
  • Geen speelgoed
  • Niet teveel kinderen tegelijk, houdt rekening met de bewegingsruimte 
  • Kussen moet weer schoon zijn voordat deze wordt opgehaald door onze medewerkers, anders worden er minimaal €25,- schoonmaakkosten in rekening gebracht.

Is afhalen van artikelen ook mogelijk?

Nee. De artikelen kunnen alleen bezorgd worden op locatie.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer jouw reservering bij ons binnen komt wordt er binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen. Zodra de wensen bekend zijn word de prijs telefonisch kenbaar gemaakt. Indien akkoord, ontvangt u een factuur en betaalverzoek.