Veelgestelde vragen

Photobooths & Videobooth

Wanneer is mijn reservering definitief?

  • Je plaatst een reservering.
  • Wij nemen binnen 24 uur telefonisch contact op om de reservering te bespreken.
  • Je ontvangt een betaalverzoek.
  • Je ontvangt een bevestiging zodra de betaling is ontvangen.
    Bij ontvangst van de betaling is de reservering definitief.

Kan ik nog annuleren?

Bij annuleren:

  • Tot 72 uur vóór aanvang van de boeking krijg je het volledige huurbedrag terug.
  • Vanaf 72 uur tot 24 uur vóór aanvang van de boeking krijg je 50% van het huurbedrag terug.
  • Vanaf 24 uur voor de boeking is het huurbedrag niet restitueerbaar. 

Op welke manieren kan ik betalen?

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving

Komen er extra kosten bij een last-minute boeking ?

  • Voor een last-minute boeking waarvan het evenement binnen 72 uur zal plaatsvinden brengen wij 10% extra kosten in rekening. 

Wanneer moet ik betalen bij een last-minute boeking?

  • Last-minute boekingen worden alleen telefonisch geaccepteerd. Bij wederzijds akkoord ontvang je een betaalverzoek voor het huurbedrag. Deze dient direct betaald te worden. 

Mag je de photobooth ook buiten gebruiken?

  • Alleen in overleg met Booth Brothers.

Is de aanwezigheid van een Booth Brother medewerker verplicht?

  • Dit verschilt per boeking en wordt per photobooth vermeld op de website. Onze medewerkers zijn normaliter aanwezig of staan stand-by. Indien je geen medewerker aanwezig wilt op je evenement, dien je een borgsom te betalen. De hoogte van de borgsom wordt besproken bij de reservering.